Home
Wyszukiwarka
Aktualności
Zapowiedź
Opracowania
Wyniki z egzaminów
Oferta szkoleniowa
Klienci
Referencje
Aplikacja AKO
Pobieranie SWN demo
Oferta cenowa SWN
IAR poleca
Forum dyskusyjne
Kontakt
 
    
 

V seria wniosków do MEN: dot. blokady adresu bogdan{at}iar.pl przez serwery pocztowe MEN oraz przepisów o dotowaniu oświaty.

2014-02-26, autor: Bogdan Stępień                                                                  > powrót
© Copyright. Cytowanie/powoływanie się jest dozwolone jedynie z podaniem autora i źródła - pełnego odnośnika!

PIĄTA seria wniosków

WNIOSEK 1 - serii V

Dzięki moim opracowaniom/zabiegom/staraniom MEN usunęło wiele błędów w prawie oświatowym, oraz w wielu przypadkach uchroniłem MEN przed wydaniem błędnych zapisów prawa, w kilku przypadkach przyczyniłem się również do zmiany/skorygowania interpretacji przez MEN ustanowionego/opracowanego przez siebie prawa. Czy dzięki temu - od około dwóch tygodni - wysyłane pisma do adresatów w MEN z adresu bogdan{at}iar.pl nie mogą się przedrzeć przez jakąś zaporę w MEN?

Wniosek do Ministra Edukacji Narodowej:
- Wniosek nr 1 do MEN – dot. blokady adresu bogdan{at}iar.pl przez serwery pocztowe MEN?

WNIOSEK 2 - serii V

Po półrocznej batalii – z wykorzystaniem bardzo silnego narzędzia, jakim jest ustawa o dostępie do informacji publicznej, udało mi się przekonać/zmusić MEN do niektórych zmian w ustawie o systemie oświaty oraz do tego, że przynajmniej jedna osoba w MEN - dyr. Departamentu Analiz i Prognoz zrozumiał, że każde dwie dowolne szkoły są różnego rodzaju w sensie zapisów art. 80 i 90 ustawy o systemie oświaty, jeżeli jedna zlokalizowana jest w obszarze wiejskim lub mieście do 5 tys. mieszkańców a druga w mieście powyżej 5 tys. mieszkańców. Na tym jednak „chęć” MEN do zmian w przepisach o dotowaniu oświaty się zakończyła.

Wniosek do Ministra Edukacji Narodowej:
- Wniosek nr 2 do MEN - dot. przepisów o dotowaniu oświaty.

Pozostałe serie wniosków do MEN:

  1. I seria wniosków,
  2. II seria wniosków,
  3. III seria wniosków,
  4. IV seria wniosków.

> powrót