MEN nadal nic nie kuma, ale zakuma, zakuma!
 
2015-09-13, autor: Bogdan Stępień
             
             
             
            
              
> powrót © Copyright. Cytowanie/powoływanie się jest dozwolone jedynie z podaniem autora i źródła - pełnego odnośnika! 
Lekcja matematyki w szóstej klasie szkoły podstawowej: ile jest równe dwa plus dwa , Men na to: PĘĆ . 
Po raz kolejny więc p. nauczycielka poświęciła pół lekcji na to, aby Mena nauczyć, że dwa plus dwa jest równe cztery. 
Wydawało się jej już, że wreszcie Men opanował działanie dodawania: dwa do dwóch. Poprowadziła więc lekcję dalej.Menie - w koszu są dwa jabłka zielone i dwa czerwone. Ile w koszu jest jabłek? prosem paniom PĘĆ !Menie - ty od pierwszej klasy powinieneś być w szkole specjalnej!  Ten krótki wpis - proszę potraktować, jako zwiastun tego, że niebawem MEN będzie musiało wywiesić po raz wtóry - w tym roku, białą flagę.
Nie jest wykluczone, że jeżeli MF w tym nie pomoże, to trochę później - białą flagę wywieszą wspólnie.
WAŻNY KOMUNIKAT: 
Sposób kalkulowania kwoty subwencji oświatowej na realizację zadań wymagających stosowania specjalnej organizacji nauki i metod pracy   
<< proszę kliknąć na ten link - aby zapoznać się z MEN-owskim sposobem kalkulacji ww. subwencji."W związku ze zgłoszoną prośbą do MEN poniżej prezentujemy informację o sposobie kalkulowania ..." . 
Z ww. cytatu wynika, że była jedna prośba. Dlaczego MEN nie napisało, czyja to była prośba? 
Przedstawienie samorządom "Sposobu kalkulowania kwoty subwencji oświatowej na realizację ble ble"  to było psim obowiązkiem MEN. 
Dobrze, że MEN to zrobiło później niż wcale."Sposób kalkulowania kwoty subwencji oświatowej na realizację ble ble"  wart jest tyle, 
co papier na którym został przedstawiony. MEN nadal nie widzi, że dostał 
szat-mat  > powrót